גיבוש אסטרטגיה תפעוליתמבנה ארגוני, תפקידים ותהליכי עבודה תומכים ליישום אסטרטגיה עסקית ושיווקית.
שיפור תהליכים עסקיים, שירותיים ותפעולייםלשיפור רמת שירות, צמצום עלויות, שיפור איכות, שיפור זמני סבב. אפיון צרכים ממערכות המידע.
ניהול פרויקטים מערכתיים חוצי ארגוןפרויקטים עם היבטים שירותיים, עסקיים, תפעוליים, טכנולוגיים, משפטיים ורגולטיביים. ניהול צוותי משימה רב מקצועיים.
תוכניות עבודההנחיות לבניית תוכניות עבודה, מבנה, סינכרון, קישור לתקציב, מעקב ובקרה.
הובלת צוותי שיפור תהליךמתודולוגיה לעבודת הצוות, הנחייה ותמיכה, גיבוש התוצרים.
הקמת מערכי מדדיםמערך מדדים ארגוני או בעולמות השונים של הארגון, מהגדרת המטרות ועד ליישום ולשילוב בשגרות ניהול.
תקינה ותכנון כ"אהגדרת עיסוקים ותפקידים, הגדרת מבנה ואופן התקינה, הגדרת מפתחות תקינה, תהליכי בקשה ואישור תקנים, מודלים לחיזוי היקף כ"א נדרש.
הקמת מודלים מתמטייםמודלים המבוססים על פרמטרים ומשקלים מוגדרים וניתוחי רגישות, כגון מודלי חיזוי, הגדרת יעדים, תקינת ציוד והשוואה בין יחידות דומות.