גיבוש תפישת שירות

הגדרת עקרונות לשירות, תואמים אסטרטגיה שיווקית ועסקית. אופן הטיפול בפניות בפתחי השירות השונים: פרונטאליים, טלפוניים, דיגיטאליים

הקמת מערכי שירות, שימור ומכירה

מבנה ארגוני, הגדרות תפקיד, תחומי אחריות וסמכות , ממשקים

הגדרה ושיפור של תהליכי שירות ושימור

שיפור רמת שירות, שיפור האיכות, צמצום זמני סבב, צמצום פניות חוזרות. צמצום עלויות. ניתוח שרשרת השירות והערך.

הגדרה ושיפור של תהליכי מכירהשיפור איכות המכירה והקמת לקוח, צמצום זמן סבב להקמת לקוח.
ניהול פרויקטים שירותיים חוצי ארגון

פרויקטי שירות עם היבטים עסקיים, תפעוליים, טכנולוגיים, משפטיים ורגולטיביים. ניהול צוותי משימה רב מקצועיים.

שיפור שירות פנים

ניתוח רמת השירות בין יחידות ארגוניות שונות, שיפור תהליכים פנימיים, הגדרת רמות שירות.